Garantija
Zalialape.lt internetinėje parduotuvėje įsigytoms prekėms taikoma garantija pagal produkto aprašymą (išskyrus trūkumus, kurie buvo nurodyti konkretaus įrenginio būklės aprašyme pardavimo metu).
Garantija galioja tik pateikus originalų pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą).
Jeigu produkto neįmanoma suremontuoti, garantiniu laikotarpiu klientas turi teisę į produkto pakeitimą.
Akumuliatoriams taikoma 3 mėnesių garantija, kadangi akumuliatorius yra eksploatacinė medžiaga.
Garantija galioja tik pateikus originalų pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą).
Jeigu produkto neįmanoma suremontuoti, garantiniu laikotarpiu klientas turi teisę į produkto pakeitimą.
Akumuliatoriams taikoma 3 mėnesių garantija, kadangi akumuliatorius yra eksploatacinė medžiaga.
Garantija netaikoma, kai:
- Kreipiantis dėl garantinio remonto, nepateikiamas prekės pirkimo dokumentas (sąskaita faktūra) arba dokumente esantys duomenys yra pakeisti;
- Prekės serijos numeris ar modelio numeris yra pašalintas, pakeistas arba neįskaitomas;
- Pardavėjo prekės etiketės ar identifikaciniai ženklai yra pašalinti arba pažeisti;
- Prekės konfigūracija yra pakeista, neatsižvelgiant į pakeitimų kokybę, arba prekė buvo remontuota ne Zalialape.lt (Greenfox) įgaliotame servise;
- Prekės gedimai atsirado dėl netinkamo naudojimo;
- Programinės įrangos gedimai neįeina į garantiją. Zalialape.lt neatsako už programinę įrangą, kurios gamintojas nebepalaiko;
- Nešiojamiesiems kompiuteriams būtinas kasmetinis dulkių valymas. Gedimai, atsiradę dėl dulkių sankaupų, neįeina į garantiją. Nešiojamojo kompiuterio techninę priežiūrą galite patogiai atlikti mūsų servise, kaina nuo 25 iki 45 eurų.
Pirkėjo įsipareigojimai:
- Naudoti įrenginį pagal paskirtį ir nustatytas sąlygas;
- Negadinti įrenginio ir neleisti tretiesiems asmenims jo gadinti;
- Užtikrinti, kad įrenginys nebūtų netinkamai naudojamas ir fiziškai pažeistas (įskaitant sutrenkimus, numetimus, taip pat pažeidimus, kuriuos sukelia pašalinių daiktų, skysčių ir per didelio dulkių kiekio patekimas į įrenginio vidų);
- Apsaugoti įrenginį nuo išorinių veiksnių žalingo poveikio (pavyzdžiui, įtampos svyravimų, drėgmės, žaibo ir pan.);
- Gedimo atveju pristatyti prekę garantinio aptarnavimo laikotarpiu nurodytu adresu.
Klientų aptarnavimas
Dėl garantijos ir priežiūros klausimų galite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected]